Nagy bajban a soproni Fagus szálloda?

Gyakorlatilag víz nélkül marad a hotel.

Korlátozza a vízellátást a soproni Hotel Fagusban a szolgáltató a közműtartozások miatt, így a wellness szálloda nem lesz képes az üzemszerű működésre – közölte a hotel tulajdonosa, a Resideál Zrt. hétfőn az MTI-vel, a szolgáltató tájékoztatására hivatkozva.

A közlemény szerint a Soproni Vízmű Zrt. a felhalmozódott díjtartozások miatt korlátozza a víziközmű szolgáltatásokat.

A tartozások felhalmozódása a tulajdonos és az eddigi üzemeltető, a Creative Hotel Consulting Kft. között hosszú ideje fennálló jogvita egyik következménye. A kialakult helyzet miatt keletkező károkért, így például a befizetett előlegek visszafizetési kötelezettségért is az üzemeltetőt teszi felelőssé a Resideál.

Az MTI kérdésére a tulajdonos üzleti titokra hivatkozva nem közölte, hogy mekkora összegben tartozik az üzemeltető a víziközmű vállalatnak.

Rádonyi László, a Soproni Vízmű Zrt. vezérigazgatója az MTI megkeresésére megerősítette, hogy február 2-tól szüneteltetik a vízszolgáltatást a szállodában.

Elmondása szerint az idén január 18-án küldték el a tulajdonosnak a második fizetési felszólítást. Ebben szerepelt, hogy amennyiben a tartozást nem rendezik, úgy szüneteltetni fogják az ivóvízellátást.

Hozzátette: a szálloda külön tűzivízmérővel is rendelkezik, ám ezt biztonsági okokból nem fogják leszerelni.

Az MTI többször is kereste a Creative Hotel Consulting Kft. ügyvezető igazgatóját, sikertelenül.

A történet összecseng azokkal az informális hírekkel, melyek arról szólnak, hogy a kormányzati sikerpropagenda ellenére a magyar szállodák közül nagyon sok napi pénzügyi problémákkal küszködik, és a túlélésért küzd.

Fotó. Booking.com

Szólj hozzá!

Please Login to comment
  Subscribe  
Visszajelzés